
Ještě pár zajímavostí z Xmas Battle modu, další články
Martin Šebela (hadl) | 25. 3. 2010 – 18:37
V minulé aktualitě jsem psal, že brzy sepíšu ještě něco o kolizích, a aby toho nebylo málo, rozhodl jsem se k tomu přidat i jiné zajímavé informace.
Na modifikaci jsme společně pracovali se Snackem a POPEL nám vytvořil hudbu, která do prostředí pěkně zapadá. Snack vymodeloval skvělé kolize (laicky řečeno neviditelné zdi), každou s jiným zvukem a jak říká, ne jako krabice. Někoho možná tak zaskočili podivné kolize u stromů v modifikaci, ale byly přesně stanovené a nebyla to koruna ve formátu kvádru.
Několik zajímavostí:
vytvořeno bylo více jak 100 kolizí přes program ZModeler,
modifikace obsahuje přes 1000 řádků kódu Mafia scriptu,
do módu je zasazeno kolem 390 modelů,
první, alpha verze (pouze plocha bez objektů) modifikace je odhadována na 13. 12. 2009
To by snad stačilo.
Při vytváření modifikace jsem sepsal i pár článků na web, jako jsou první úpravy hry (celkem zajímavé :), ale i třeba informace o městě a to nejtěžší – dopsal jsem kompletní návod na kampaň hry. Xmas Battle mod jsem také přidal do rubriky modifikace.
A abych nezapomněl, změnil jsem anketu. Hlasy v minulé anketě mě celkem překvapily, více v sekci staré ankety.
Na modifikaci jsme společně pracovali se Snackem a POPEL nám vytvořil hudbu, která do prostředí pěkně zapadá. Snack vymodeloval skvělé kolize (laicky řečeno neviditelné zdi), každou s jiným zvukem a jak říká, ne jako krabice. Někoho možná tak zaskočili podivné kolize u stromů v modifikaci, ale byly přesně stanovené a nebyla to koruna ve formátu kvádru.
Několik zajímavostí:
vytvořeno bylo více jak 100 kolizí přes program ZModeler,
modifikace obsahuje přes 1000 řádků kódu Mafia scriptu,
do módu je zasazeno kolem 390 modelů,
první, alpha verze (pouze plocha bez objektů) modifikace je odhadována na 13. 12. 2009
To by snad stačilo.
Při vytváření modifikace jsem sepsal i pár článků na web, jako jsou první úpravy hry (celkem zajímavé :), ale i třeba informace o městě a to nejtěžší – dopsal jsem kompletní návod na kampaň hry. Xmas Battle mod jsem také přidal do rubriky modifikace.
A abych nezapomněl, změnil jsem anketu. Hlasy v minulé anketě mě celkem překvapily, více v sekci staré ankety.
Přidat komentář
Nezapomeňte dodržovat pravidla komentářů.Snack
#89, vloženo 27. 3. 2010 v 0:44Proboha, nehádejte se, jak se vytváří jaké kolize, a počkejte si na můj návod.
Neříkám, že můj postup je nejlepší, ale vyhovuje mi, a žádný jiný se učit nehodlám.

Fuldas
#86, vloženo 25. 3. 2010 v 22:09Gemb: zajímavý ...
Gemb
#85, vloženo 25. 3. 2010 v 20:09Ak sa nemylim takto by sa mali vytvarat sikme kolizie http://mafpr.nm.ru/eng/
Tak Snack chystá návod na ZModeler, tak třeba se něco dozvíš 

Gemb
#81, vloženo 25. 3. 2010 v 19:24Zaujimave ja viem kolizie robit cez TreeRE 1.0 a celkom dobre to ide len sa nedaju robit sikmo ani ine zlozitejsie kolizie - nevihoda ze na W7 ide len Tree 1.0, Tree 3,4rus a Tree 5.0. Kolizie cez zmodeler poznam ale neviem ich este robit