Rozhovor s Pavlem Treterou
Martin Šebela (hadl) | 7. 5. 2010 – 18:02
V pořadí již druhý rozhovor, tentokrát však s vývojářem – 3D grafikem Mafie, Pavlem Treterou.
Jako téma jsem zvolil vývoj a zajímavosti hry, ale i některé technické otázky, například ohledně vlastního editoru. Odpovědi na zadané otázky můžete najít v samostatném článku. Nově pak byla založena rubrika Rozhovory, kde můžete nalézt i náš první rozhovor.
Víte, jak se vlastně zrodila extrémní jízda? Více v rozhovoru!
Za odpovědi na otázky děkujeme, protože jsem fakticky nedoufal odpověď od někoho, jako je vývojář hry. Risk je zisk.
Jako téma jsem zvolil vývoj a zajímavosti hry, ale i některé technické otázky, například ohledně vlastního editoru. Odpovědi na zadané otázky můžete najít v samostatném článku. Nově pak byla založena rubrika Rozhovory, kde můžete nalézt i náš první rozhovor.
Víte, jak se vlastně zrodila extrémní jízda? Více v rozhovoru!
Za odpovědi na otázky děkujeme, protože jsem fakticky nedoufal odpověď od někoho, jako je vývojář hry. Risk je zisk.
Přidat komentář
Nezapomeňte dodržovat pravidla komentářů.Žádný komentář
K této aktualitě ještě nikdo nenapsal svůj názor.