Jak probíhal vývoj Mafie 2
Martin Šebela (hadl) | 9. 4. 2011 – 13:15
V aktuálním čísle LEVELu je šestistránkový článek o tom, jak se na druhém díle české gangsterky pracovalo. Jsou v něm popsána všechna období – od pouhého plánování po samotnou postprodukci a distribuci. Podobný článek si přitom můžete přečíst i na serveru PCtuning.cz.
Dozvíte se tak například, jaké byly problémy s výběrem enginu, jak na hru zapůsobily nové generace konzolí, jak je to s těmi „vykradenými misemi“ a mnoho dalších informací.
Pokud bych vše vypsal do aktuality, pěkně by se nám natáhla a časem zapadla do archivu, což zrovna nechci, a tak jsem raději vytvořil nový článek, kde je vývoj Mafie 2 shrnut.
Přidat komentář
Nezapomeňte dodržovat pravidla komentářů.Žádný komentář
K této aktualitě ještě nikdo nenapsal svůj názor.