Slíbená kapitola a komiks
Martin Šebela (hadl) | 6. 4. 2010 – 21:02
Na web jsem před několika minutami nahrál novou kapitolu návodu Editace Mafie aneb jak na to, tentokrát již osmou. Ta se zabývá pouze skripty včetně využití standart objektů, detektorů, labelů, ale i proměnných. Více v samotné kapitole (podrubrika Ostatní v sekci Download). V další kapitole (opravdu obsáhlé) bude vytváření kolizí, na té se podílí i Snack, který vysvětluje práci v programu ZModeler.
Snack na svém webu uveřejnil novou část komiksu (po velmi dlouhé odmlce) a vidět ji můžete i zde – více v podrubrice Komiks.
Na závěr bych chtěl poděkovat za přízeň u modifikace – již byla překonána hranice 370 stažení.
Snack na svém webu uveřejnil novou část komiksu (po velmi dlouhé odmlce) a vidět ji můžete i zde – více v podrubrice Komiks.
Na závěr bych chtěl poděkovat za přízeň u modifikace – již byla překonána hranice 370 stažení.
Přidat komentář
Nezapomeňte dodržovat pravidla komentářů.Taky možnost sepsání Ostatně, kolize vkládáš do TreeRE, který je pak generuje do souboru tree.klz.
Gemb
#93, vloženo 8. 4. 2010 v 11:04No pekna kapitola ale asi najvetsi problem v mafia skripte mi robi poradie jednotlivych prikayov a tie yaujimave premenne a este mala poznamka nie "vkládání do programu TreeRE" ale skor cez program TreeRE do suboru tree.klz