
Ostatní
Martin Šebela (hadl) | 20. 6. 2009, upraveno 26. 3. 2012Písmo z Mafie – Aurora BdCn BT CE

Písmo použité v Mafii s českou diakritikou. Po stáhnutí jej nahrajte do adresáře C:/Windows/Fonts nebo nainstalujte přes Ovládací panely.
Český a slovenský manuál ke hře

Rychlé seznámení se hrou, postavami, městem… Manuál je v češtině a ve slovenštině. Původně patří k Mafii s názvem Kolekce klasiky.
Databáze 3D modelů

Databáze více jak 2500 modelů ze hry. U každého modelu je název, obrázek a krátký popisek. Celý seznam je v ruštině.
Databáze modelů postav

Databáze všech modelů postav ze hry s obrázkem a názvem modelu. Celý seznam je v ruštině.
MWE 0.2.6 – počeštěný manuál

Přeložený, původně anglický, manuál k verzi MWE 0.2.6 (stejný manuál je i u verze MWE 0.2.9). Přeložil Snack.
MWE 0.3.0.7 – počeštěný manuál

Přeložený, původně anglický, manuál k verzi MWE 0.3.0.7. Přeložil Snack.
Základy ZModeleru

Snackův nedokončený návod týkající se základů a tvorby kolizí v programu ZModeler.
Návod na tvorbu cutscén

Do slovenštiny přeložený návod na vytváření cutscén do hry od návštěvníka Revan31.
Návod k programu predmety.def editor

Český manuál od návštěvníka Harryho k ruskému programu predmety.def editor.
Capone Editor – Návod, kapitola I. (PDF)

První kapitola zabývající se instalací, ovládáním a práce se souborem mise v Capone Editoru.
Capone Editor – Návod, kapitola II. (PDF)

Druhá kapitola zabývající se přemisťováním objektů v misi a následném ukládáním v Capone Editoru.
Capone Editor – Návod, kapitola III. (PDF)

Třetí kapitola zabývající se úpravou uložených misí V Capone Editoru a přidáváním nových objektů.
Capone Editor – Návod, kapitola IV. (PDF)

Čtvrtá kapitola zabývající se objekty v misi. Přílohu k návodu stáhnete kliknutím sem.
Editace Mafie aneb jak na to, kapitola V. (PDF)

Pátá kapitola nyní ovšem pod novým názvem Editace Mafie aneb jak na to. Kapitola se zabývá dalšími editory pro úpravu hry, konkrétně především programem DCED.
Editace Mafie aneb jak na to, kapitola VI. (PDF)

Šestá kapitola zabývající se přidáváním objektů v programu DCED s následným testováním a upozorněním na možné problémy.
Editace Mafie aneb jak na to, Kapitola VII. (PDF)

Sedmá kapitola zabývající se fyzikálním modelem hry, vytvářením postav a tvorbou vlastního jednoduchého skriptu v programu DCED.
Editace Mafie aneb jak na to, Kapitola VIII. (PDF)

Osmá kapitola zabývající skriptováním na několik způsobů.